Moshi Moshi Talks


Graduated from UiTM (2010-2014)
Now working in Penang
| Twitter |
| Instagram : @nana_moshi |

Instagram
Tabung Moshi Moshi!


you're beautiful
Friday, February 4, 2011 | 3 suka Moshi Moshi |
Cuti ni aku ingat nak abiskan tengok cerita You're Beautiful..agak sibuk..(sibuk pa nya..study kadang-kadang ja pon)..




harini baru episod 15..suma ada 16 episod..So, maknanya episod last tu aku sambung nanti jala..tu pon kalau tahan..kalau tak tahan...malam ni gak aku habis cita tu....




best gak la cita ni...tapi tak leh lawan boy before flower lagi lah!..cerita tu memang the best among the best lah!...haiihh tak tau nak cakap pa dah...cakap lebih-lebih nanti cek kena marah ngan tuuutttt..=P






Lagu dalam cerita You're Beautiful ni pon best-best gak...aku suka lagu without word yang Go Mi Nam nyanyi...sweet la....(aku ni suma sweet)..hahaha




First tengok cita ni..episod first aku tengok 2 hari...episod second 3 hari...yela..aku ni bukan gila cita korea sangat...yang bole tengok ni pon sebab ada roommate yang gila korea...tapi dah lama-lama tengok sehari boleh abiskan 3 episod dah...heee syok gak!


Aku suka Shin Woo sebab gaya dia ala-ala Ji Hoo dalam cita Boys Before Flower tu...hehe tapi kan sian Shin Woo ngan Ji Hoo, dua-dua orang ni dapat orang yang dia sayang..hurmmm sedih...cian diorang...dah la romantik giler...


eh apa aku wat sinopsis kat sini lak ni....heee so "barang siapa yang belum tengok, tengoklah anada sebelum anda ditengokkan"..karang nyesal lak...>.<




jom layan lagu yang aku suka ja...lagu korang suka tak yah layan k...=P ada lirik boleh nyanyi skali....tapi klik pause kat lagu perfect two dulu ea...=P







Thanks for reading :)







Older Post . Newer Post






//oh darling by Plug in Stereo