Moshi Moshi Talks


Graduated from UiTM (2010-2014)
Now working in Penang
| Twitter |
| Instagram : @nana_moshi |

Instagram
Tabung Moshi Moshi!


selamat ali laye cina dari Najib Razak dan sekeluarga
Saturday, January 29, 2011 | 1 suka Moshi Moshi |




cam biasa sebelum online aku akan on emel yahoo dulu...




tak dak orang nak anta emel pon..facebook je la yang memenuhi inbox emel aku..






tapi harini orang lain plak..






haaaa tengok tengok...PM wish kat aku kot...aku tau bukan aku sorang dapat..berjuta orang dah dapat benda yang sama..tapi aku tetap bangga kembang dan tetap kempis balik...sebab aku antara emel yang terpilih..


kan kan kan



apa apa pon..nak gitau gak la...



SELAMAT TAHUN BARU CINA KEPADA SUMUA YANG MENYAMBUTNYA


untuk atok saya kat beijing pon skali lah!
^^

sapa soh dok china...




Thanks for reading :)







Older Post . Newer Post






//oh darling by Plug in Stereo