Moshi Moshi Talks


Graduated from UiTM (2010-2014)
Now working in Penang
| Twitter |
| Instagram : @nana_moshi |

Instagram
Tabung Moshi Moshi!


tregedi yang memalukan part 2
Wednesday, January 19, 2011 | 4 suka Moshi Moshi |








hari first time masuk lecture room kat AU..nama pa ntah blik tu..lupa plak.. kat uitm machang...lebih kurang macam DS kat uitm merbok gak..






kalau cakap pasal sejuk tu biasa kan...rasanya kat mana-mana lecture room pon sejuk bagai nak gila....






hampir  2 jam dengar lecture plus kesejukan yang melampau..aku pon nak g toilet..




tapi macam segan la plak..malu la nak bangun..




pastu tiba my fren cakap dia pon nak g toilet..so apa lagi...trun tanggal dalam hall tu g toilet...






dengan pantasnya kita orang jalan..lalu depan makmal....








ada signboard "TANDAS"



















jalan dengan lajunya......














sampai kat hujung laluan tu...aku cakap


"ish ramai aih laki"


tapi aku teruskan perjalanan ke tandas...




pastu my fren jalan dulu....


pintu toilet tu terbuka so tak leh nak pastikan tu toilet laki or perempuan




so untuk pastikan toilet tu laki or perempuan...my fren masuk la ke dalam sikit...aku pon ikut la belakang dia








tiba-tiba..


dengar salah sorang laki yang ramai-ramai tadi cakap




haihhhh tandas laki tu










pastu dengan pastasnya aku kuar dengan machonya menunjukkan tak da apa-apa yang berlaku...








(jalan dengan pastas yang jangan pusing belakang adalah salah satu tektik bagi orang tak cam muka kita apabila berlaku kes yang memalukan)
















yang kompemnya memang ramai orang kat situ..laki dan perempuan tunggu nak masuk kelas...










pastu aku pon g la lorong lagi satu..kat situ baru betul tandas perempuan!








p/s : harini kena denda salin jawapan quiz 2 STA 420 sebanyak 3 kali! nak demam..tak larat!


























Thanks for reading :)







Older Post . Newer Post






//oh darling by Plug in Stereo