Moshi Moshi Talks


Graduated from UiTM (2010-2014)
Now working in Penang
| Twitter |
| Instagram : @nana_moshi |

Instagram
Tabung Moshi Moshi!


saya pelajar yang baik lagi bagus!
Monday, January 31, 2011 | 2 suka Moshi Moshi |




Saya seorang pelajar degree in statistik !




Dulu saya amik diploma in Quantitative Science !




Saya ada belajar precalculus dan QMT100 iaitu subjek statistik time part 1 !




part 2 amik calculus 1 !




part 3 amik calculus 2 !




Saya boleh simpan semua nota calclulus dari part 1 sampai part 3 !


termasuk final paper, tutorial, latihan, quiz dan test !


sapa nak jawapan untuk soalan final yang lepas-lepas pon saya bole bagi...




tapi untuk statistik???




buku bagi kat orang...
nota pergi jual
final,quiz, test hilang !!!!










waaaaaaaaaaa


padan muka saya !!!




adakah saya pelajar statistik atau pure math ??

 or 












Thanks for reading :)







Older Post . Newer Post






//oh darling by Plug in Stereo