Moshi Moshi Talks


Graduated from UiTM (2010-2014)
Now working in Penang
| Twitter |
| Instagram : @nana_moshi |

Instagram
Tabung Moshi Moshi!


rancangan cuti 4 bulan
Saturday, February 19, 2011 | 17 suka Moshi Moshi |


Orang cakap hidup mesti pandang jauh kehadapan...nak buat something mesti pikir apa yang akan jadi 10 tahun akan datang..heee memandai ja aku ni kan...=P (tapi kalau pandang kehadapan je wat pe kita kena belajar sejarah kan?)




Ok..nanti abis sem ni dalam hujung bulan April..Then aku cuti 4 bulan...bulan September baru stat belajar balik..Cuti 4 bulan kot...lama gila...macam-macam boleh wat kot...kalau bajet yang mencukupi




So aku dah rancang apa patot aku buat selama 4 bulan aku cuti...




Yang pertama,
Dah rancang ngan membe-membe aku nak gi bercuti di Pulau Redang lepas habis exam...tu pon kalau ada bajet and suma parent membenarkan pemergian kami...aminnn..=P




Yang kedua,
Nak wat short course or dalam erti kata lain intersesi untuk subject statistical method...dah bincang dengan Madam Ilanie dia cakap ok!.So ok lah!..insyaallah next sem boleh gi part 3 terus kan...tapi kalau wat intersesi aku akan cuti 2minggu je lepas abis final exam...tak pe sempat gak landing-landing kat umah tu..=P
(masa intersesi 1 bulan)




Yang ketiga
Dah wat intersesi sebulan cuti tinggal lebih kurang tinggal 2bulan lebih atau kurang dari 3 bulan la...pastu aku nak habis kan lesen kereta yang tergendala haritu...hurmm bapa lama ea untuk orang yang malas cam aku nih??..sebulan cukup???..cukup kot...dalam masa yang sama nak enjoy kat umah puas2 bela badan!






Yang keempat
Nak tambah poket money or keja...(tapi yang ni paling tak sure..=P)







Yang kelima
Enjoy sepuas puas nya!!!




Yang keenam
Enjoy segila-gila nya!!!!!!!!!!!!!!!




Yang ketujuh
Enjoy semati-mati nya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Yang kelapan
PUASA (insap)




Yang kesembilan 
RAYA!! kutip wet raya lah..tunggu apa lagi....tambah poket money




Yang kesepuluh
Enjoy before balik KELANTAN






* untuk number 5 hingga 7 jadi cam tu sebab nak tunggu mr kangrui pulang >.<





huhu amacam??rancangan yang baik kan??.haha...tapi aku paling suka number 5 dan keatas kecuali number 10..hahaha....tak sabarnya!!!.....=P





Thanks for reading :)







Older Post . Newer Post






//oh darling by Plug in Stereo