Moshi Moshi Talks


Graduated from UiTM (2010-2014)
Now working in Penang
| Twitter |
| Instagram : @nana_moshi |

Instagram
Tabung Moshi Moshi!


cuti umum 31hb ?
Thursday, December 30, 2010 | 4 suka Moshi Moshi |


Kuala Lumpur Dis. 29 - Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak mengisytiharkan Jumaat ini sebagai cuti umum bagi meraikan kejayaan sulung pasukan bola sepak kebangsaan menjuarai Piala Suzuki AFF 2010.

sumber dari  utusan.com.my



Orang lain kalut 31 haribulan ni cuti...tapi aku...31 tu jatuh pada hari jumaat..uhurrmm kedah memang cuti hari jumaat laa..so sama ja la..lagi pun aku dan 2 bulan kat umah..dah puas dah cuti..keja bela badan ja..duduk umah makan tidoq online..pakej! 3 in 1




tadi mak aku cakap..try call UiTM machang tanya nanti daftar macam biasa ke?..kot kot la effect gak ke..





aiii mak aku pon kalut cuti jugak..hehe pastu tadi call diorang..dia cakap


"daftar macam biasa dik, uitm machang tak cuti "




ok!..so aku macam biasa..tak ada cuti pon..eh napa macam biasa pulak.."aku luar biasa" orang lain suma cuti aku tak cuti...tapi tak pa lah, bagi cuti kat orang main bola je,.aku bukan buat apa pon..diorang penat-penat main aku just tolong sorak depan TV je..diorang pon tak dengar apa yang aku sorak tu..so tak pa la kalau tak dapat cuti pon..hehe >.< (sengeh tidak ikhlas)


¸¸.•´°¤ ¸¸.•´°¤ »--» »--»



haiyahhh tinggal bapa hali saja lagi mau tinggal umah maa...huhu manyak sadis ow...huhu baju-baju belom packing, barang-barang suma dah beli...tapi macam banyak la pulak baju ni..macam pegi tak mau balik pon ada..huhu


ok lah..nak sambung kemas-kemas barang..dari semalam aku kemas tak siap-siap lagi..hehe nampak sangat tak dak semangat..huhu

bad news : cik moshi tak dapat kolej..so tak tahu dapat duduk dalam ke tak..sepatutnya kena daftar kolej 29.12.2010 tapi..oleh kerana cik moshi tak g daftar automatik permohonan kolej tak dapat...adusss cam na ni??.umah sewa pon tak cari lagi...nanti 1hb nak g wat pujuk rayu lah..wat muka sedih skit..kot kot diorang cair bole dapat kolej...kan kan kan...doakan cik moshi dapat kolej yer..cik moshi tak nak duk luar...malas nak cari umah sewa..huhu






Thanks for reading :)







Older Post . Newer Post






//oh darling by Plug in Stereo