Moshi Moshi Talks


Graduated from UiTM (2010-2014)
Now working in Penang
| Twitter |
| Instagram : @nana_moshi |

Instagram
Tabung Moshi Moshi!


kejam kah saya??
Monday, December 20, 2010 | 4 suka Moshi Moshi |
Kejam ke cik moshi??
kejam ke??
jawab la..
orang tanya ni!
kejam ke tak??


hurrmm kerana fast track saya buat ramai orang menangis dan mereka buat saya menangis...

mula mula saya ingat saya kuat...rupa nya TIDAK....saya juga manusia biasa...tak dak telinga atas kepala macam MashiMaro...huhu telinga saya tepi kepala..macam korang juga...

YA Allah..bagi aku kekuatan...cam na duduk jauh dengan parents...belajar dengan suasana baru...tanpa mereka-mereka yang selalu dengan aku dulu...

dah tak ada roomate bernama ALYA...tak ada classmate yang selalu tolong aku dalam study n selalu ingat kan aku kalau aku wat salah or leka : SHAHIRAH & FAREEZA...

"setiap pertemuan mesti berakhir dengan perpisahan"

Senang ke kan orang cakap...memang mula-mula rasa sedih..tapi lama-lama ok la tu...

harap-harap aku tak homesick!..huhu even aku bukan anak manja tapi aku tak penah dok jauh macam ni...even still dalam Malaysia ja..ada orang dapat Sabah or Serawak pon bole hidup..lagi la yang dok oversea tu.ni aku baru lepas sampai Kelantan je pun...

so..tak mo sedih-sedih...






CIK MOSHI boleh! GUD LUCK CIK MOSHI!!

p/s : baru aku sedar aku tak dak gambar dengan Alya...sedih nya!!!!!
napa tak dak?? padahal dok sebelik ja pon..
awat terok sangat aku nih!!
sekarang aku mangaku

SAYA KEJAM!





Thanks for reading :)







Older Post . Newer Post






//oh darling by Plug in Stereo