Moshi Moshi Talks


Graduated from UiTM (2010-2014)
Now working in Penang
| Twitter |
| Instagram : @nana_moshi |

Instagram
Tabung Moshi Moshi!


aku juga manusia biasa
Monday, December 13, 2010 | 8 suka Moshi Moshi |

apa salah aku??
kenapa aku di kurung begini!
aku juga manusia biasa


eh 
bila masa aku ada telinga terpacak atas kepala plak dah 
ni bukan cik moshi
ni MashiMaro a.k.a arnab gemok


ok ni baru betul
tengok !
apa yang lain nya?
mata ada dua
hidung 1
mulut satu
telinga??
 errr k tak nampak tapi memang ada 2 ok
bukan telinga atas kepala tau
macam korang jugak
kecuali korang ni versi alien

tangan cukup 10 jari
termasuk jari kaki, 20
so apa yang lain nya??

aku juga manusia biasa!
bukan alien, haiwan mahupon adik beradik MashiMaro
aku manusia dan bukan orang-orang yang dok tengah bendang




so normal la kalau buat kesilapan tu
kan ada orang cakap
*bukan orang-orang

"seseorang manusia itu tidak terlepas dari membuat kesalahan"

noktah!

\


Thanks for reading :)







Older Post . Newer Post






//oh darling by Plug in Stereo