Moshi Moshi Talks


Graduated from UiTM (2010-2014)
Now working in Penang
| Twitter |
| Instagram : @nana_moshi |

Instagram
Tabung Moshi Moshi!


SAYA GERAM
Thursday, December 16, 2010 | 2 suka Moshi Moshi |
 SAYA GERAM saya geram SAYA GERAM saya geram SAYA GERAM saya geram SAYA GERAM saya geram SAYA GERAM saya geram SAYA GERAM!!!


GGRRR!!


saya geram bila tengok MashiMaro yang comel giloss tapi tak dak duit nak beli



saya geram bila saya lapar, saya makan banyak dan badan naik mendadak tapi tak reti nak bagi turun balik



saya geram dah dekat sebulan kempunan pizza tapi sampai sekarang tak dapat dapat makan lagi



saya geram tadi nak tengok cita aku tak bodoh tapi dia akak kat kaunter tu kata dah tutup sebab tak ada orang nak tengok


saya geram kenapa tak ada orang nak tengok cita aku tak bodoh tu sebab saya rasa cita tu best


saya geram bila cuti sem yang panjang buat saya borink tapi bila dah stat blajar saya nak cuti yang panjang



saya geram bila pikir pasal bini najib yang bajet hot!



saya geram bila sebelum bukak blog saya rasa macam macam saya nak tulis tapi bila dah bukak tak taw nak tulis apa




saya jadi tambah geram bila tengok kambing ni senyum dengan gembiranya tapi saya tengah geram




saya lagi lagi geram bila mata dah ngantok  baru saya nak post benda yang tak ber paedah nih!



lagi buat saya geram ada jugak orang nak baca post nih


saya geram kenapa anda baca post ni???



terima kasih buat saya geram sampai abis!




sekarang saya x geram dah
bole senyum senyum kambing

>.<



Thanks for reading :)







Older Post . Newer Post






//oh darling by Plug in Stereo