Moshi Moshi Talks


Graduated from UiTM (2010-2014)
Now working in Penang
| Twitter |
| Instagram : @nana_moshi |

Instagram
Tabung Moshi Moshi!


degree kat Machang??. haha so say......
Wednesday, December 15, 2010 | 7 suka Moshi Moshi |
keputusan program penerapan semester 3 diploma (fast track) dah kuar??..huhu bole cek kat student portal sekarang!!






Even aku memang dah wat keputusan tak nak sambung degree lagi nak tunggu sampai semesti ke-6 jela..stay jela kat merbok tuh, tapi tetap berkobar-kobar nak cek gak.haha nak tengok layak tak aku ni nak sambung degree kan..hik33






dengan kembang kempis klik one-by-one........




Maklumat Diri Di Hilangkan





OK..dapat apa yang aku mintak..memang aku mintak statistik n memang aku mintak kat Machang..tapi aku ingat macam nak amik degree dalam kos pure math la plak sebab calculus aritu aku boleh dapat A+..






Dulu aku ingat aku tak boleh nak dapat A untuk calculus sebab tu aku tak berani nak mintak pure math untuk fast track..tapi result telah menunjukkan CIK MOSHI BOLEH!..so

say bye bye to UiTM Machang !! heee tq sebab menjemput!




Thanks for reading :)







Older Post . Newer Post






//oh darling by Plug in Stereo