Moshi Moshi Talks


Graduated from UiTM (2010-2014)
Now working in Penang
| Twitter |
| Instagram : @nana_moshi |

Instagram
Tabung Moshi Moshi!


Oh FACEBOOK kau lah "segala-galanya" bagiku.....
Friday, July 1, 2011 | 9 suka Moshi Moshi |




Bila aku gembira aku bagitahu FACEBOOK
"yeahh..Mak Limah juara AF kali ni....berbaloi aku undi dia..yuhuuuuu MAK LIMAH I LAP U!!"






Bila aku sedih aku bagitahu FACEBOOK
"hurmmm....kenapalah dia tinggalkan aku..dialah segala-galanya bagi ku..oh Ali..isk isk isk dah empat ploh hari empat ploh malam aku nangis ni..=( "






Bila aku marah aku bagitahu FACEBOOK
" grrrrr!!...aku menci dia!! @#$#%^&&% !!! tak nak tengok muka dia dah! @#$%^%$$#$@#@#$%#$%#$%@#$%@%$@$%@$%@$%@$%#$%#%$ "






Bila aku rindu aku bagitahu FACEBOOK
" wahai adinda, kekanda sangat merindui adinda..kanda makan tanpa henti, mandi berpuluh kali..sampai naik melambung bil air termasuklah berat badan kanda...oh dinda "








Bila aku rasa bersyukur aku bagitahu FACEBOOK
" Alhamdulillah, dapat jugak makan durian harini...errkkkkk (bau durian)"






Bila aku berasa didalam kesusahan aku berdoa di FACEBOOK
" Ya, Allah..bagilah aku dapat tiga ploh A++++ SPM ni"






Kerana FACEBOOK lah ramai adik beradik gadoh, laki bini cerai,kapel mapel break up, wat group untuk kutuk orang lain...melayu sesama melayu...




Dan kerana FACEBOOK lah aku dapat tahu gosip-gosip terbaru....sebab???...perkara-perkara diatas la....So jagalah diri anda termasuk saya juga supaya menjaga aib masing-masing......=)






Dah abis baca??..jangan lupa like yer...then klik my nuffang and my heartbeat..sesungguhnya dengan menolong orang lain anda akan selalu ditolongi..thanks!!






Thanks for reading :)







Older Post . Newer Post






//oh darling by Plug in Stereo