Moshi Moshi Talks


Graduated from UiTM (2010-2014)
Now working in Penang
| Twitter |
| Instagram : @nana_moshi |

Instagram
Tabung Moshi Moshi!


Aku nak jadi KUAT
Wednesday, June 8, 2011 | 12 suka Moshi Moshi |



aku nak jadi kuat...
tapi bukan kuat macam ahli bina badan tu
badan ketul-ketul tambah kilat-kilat minyak..
eeyarkk..tak mo yang tu...





aku nak jadi kuat...
tapi bukan kuat macam orang tikam lapan pluh enam kali pon tak mati.
tembak pon x mati sebab pakai baju kali peluru...
tu kuat menipu namanya
huhuhu..tak mo yang tu


aku nak jadi kuat..
tapi bukan dengan makan ubat or pil apa kejadah
termasuk super power dan adik beradik sepupu sepapat dengannya
ni kuat mengarut....
LAAAgiiiii aku tak mo..


aku nak jadi kuat..
tapi bukan kuat macam badang..nak kena makan muntah hantu..
bole angkat kapal..pastu men tolak tolak pokok nyok
yang ni kuat melayu
hurmmm..tak mo yang tu..


badang angkat kapal dia angkat moto





aku nak jadi kuat..
tapi bukan kuat dengan ada macam-macam ilmu pertahankan diri...
silat?tekowando?lompat tikam? dan sebagainya....
nak kena sepak terajang suma cukup
penat dapat sakit pon dapat...
aku wat TTS pon dah sakit-sakit belakang..
huh!...tak mo yang tu..







aku nak jadi kuat..
tapi bukan kuat macam bole ngadap laptop 24 jam tanpa henti
sanggup tak makan tak minum semata-mata nak on9
tu kuat menghabiskan masa namanya...
hahaha tak mo yang ni....insap




aku nak jadi kuat..
tapi bukan kuat bole lena sehari 20 jam...
balance 4 jam masa untuk makan dan semayang..
kuat bina badan yang ni...
arhhh tension yang ni...






 TAPI....




aku nak jadi kuat....
KUAT dari segi mental dan fizikal..(ceewaahhhh)
KUAT menghadapi hari-hari akan datang
KUAT menghadapi apa pon dugaan..
terutama ujian dari tuhan..
AKU NAK KUAT
Ya Allah..Tolong berikan aku keKUATan



Thanks for reading :)







Older Post . Newer Post






//oh darling by Plug in Stereo