Moshi Moshi Talks


Graduated from UiTM (2010-2014)
Now working in Penang
| Twitter |
| Instagram : @nana_moshi |

Instagram
Tabung Moshi Moshi!


Finally I'm Home
Sunday, June 26, 2011 | 8 suka Moshi Moshi |


Dah berhari-hari rasanya tak wat entry baru....bukan buzy ke apa..tapi malas...sejak my lappy wat hal rasa dah majok ja ngan dia...huhuhu


Aku abis exam intersesi hari isnin, 20 jun then stay umah mak sedara sampai hari jumaat...pastu parent datang hari jumaat, hari sabtu dah balik kedah!...hoyeahhhh lama tak jumpa bilik...sampai semalam pukul 12 lebih...penat..then tido..............ZZZzzzzzzz




Then pasal my result...haha even isu dah lapok, dah basi aku nak cakap gak...Alhamdulillah, TERBAIK!!!...paling tinggi dari apa yang penah aku dapat masa diploma dulu....lega rasa, dalam hati, aku ingat macam nak repeat satu paper je tapi Alhamdulillah...suma ok jer...Best bro..Best bro.....Dean List??....syhhhhhh...=p




Sekarang, bermulah cuti saya!!....yang penting sekarang nak bergolek-golek kat umah sampai membesar ke tahap maksima..hahaha tak dak la..sekarang pon dah cukup besar dah pon..hurmmmm =(


nak keja ke tak ea??..tapi duit tak dak... malas la nak pikir..masa untuk boboiboy!..bye!!! TERBAIK!!







Thanks for reading :)







Older Post . Newer Post






//oh darling by Plug in Stereo