Moshi Moshi Talks


Graduated from UiTM (2010-2014)
Now working in Penang
| Twitter |
| Instagram : @nana_moshi |

Instagram
Tabung Moshi Moshi!


capet sih
Sunday, December 5, 2010 | 7 suka Moshi Moshi |
haaa...baru pulang dari indon kah?? caye ke cik moshi g indon..mohonk sangat la..baru balik dari perak je pon..g jalan jalan umah membe my parent..then tido umah anak sedara my mom memerangkap my kezen sebelah kemaman..ada paham??..PAHAM..ok bagus murid-murid cikgu nih..


esoknya lepas bekpes ingat nak balik farmer river sungai petani terus..pastu ayah cik moshi ni rajin lak nak g singgah penang..pastu terpacak lak kami semua kat depan queensbay mall ! ! amacam hebat tak kami semua?..kan kan kan..


ada promosi barang apple beb! nak g usya my mom kalut nak g shoping plak..huhu tak sempat nak tengok lebih-lebih..skodeng skit skit je..sadis ya amat la..dah round 1 queensbay mall cik moshi mula nk  merancang strategi dengan  mengajak ayahnya g round kat situ..hehe ayah aku ni senang pujuk sikit..dia punya minat lebih kurang aku je..so senang la...aku nak cari casing ipod..dah lama cik ipod aku ni tak berbaju..cian dia wei..malu ngan aku tiap-tiap hari..aku pon dah naik segan nak menatap cik ipod..walala..=D


cantik! jumpa la! haha nasib kau la ipod ada jugak..gila mahal baju ko yer,.sampai 59 hinggit..baju cik moshi pon murah dari tu ok!..tapi dapat 50% diskaun.walala...cik moshi trus amik g bayar tanpa berfikir panjang..haha...cewonok giler..rasa cam nak beli 2 je..haha..bole ipod tukar tukar baju..eh ingat ni main anak patung barbie ke..main tukar-tukar baju lak..huhu..disebabkan silap ramalan cuaca, hujan salji turun dengan lebatnya..trus balik je umah..capet sih..

setelah di tutup aurat nyer siap ngan baju sejuk warna hitam

semalam kat perak turun salji weyhh ! cayalah !




Thanks for reading :)







Older Post . Newer Post






//oh darling by Plug in Stereo