Moshi Moshi Talks


Graduated from UiTM (2010-2014)
Now working in Penang
| Twitter |
| Instagram : @nana_moshi |

Instagram
Tabung Moshi Moshi!


bakal naib canselor??
Wednesday, November 24, 2010 | 0 suka Moshi Moshi |
warghhhh!!
wake up early in the morning
lalalalalala

♪♪bangun pagi gosok gigi♪♪
minum kopi
makan roti

minum kopi?makan roti?huhu..xleh²..p mc'D..lalu kat drive thru..order breakfast menu..fuhhh meleleh

~REALITINYA~
* aku x bekpes pon
the end of    mukadimah 
the story~~

 Aku tengok kat FB orang dok heboh result kuar awal?..aku pon lama x buka student portal so mmg x la nk tahu perkembangan semasa UiTM di hatiku ku tu...nak aku nyanyi x?..haha x perlu kot...suara aku merdu bangat sih!

So, seawal pagi yang indah ni..tak tahu nak wt pe..buka la student portal..klik je kalender akedamik jan-mei. Tapi kena sign in dlu la yer...xpe x klilk pon xpe..aku gtaw jer senang haha.



result  10 Disember 2010 (9.00 Pagi)
Pendaftaran Kursus secara Online Pelajar lama21 Disember 2010 – 24 Januari 2011
Pendaftaran Kolej Pelajar Lama2 Januari 2011 (Kolej Kediaman)
Kuliah bermula ☞ 3 Januari 2011

haaa lagi smart..klas tak stat lagi aku gtaw cuti sem siap²
so take note! kalau bole wat remainder kt hp skali

Cuti Pertengahan Semester ☞  29 Januari - 6 Februari 2011
Cuti study week ☞ 16 -19 April 2011 
Peperiksaan Dalaman ☞ 20 April - 8 Mei 2011 19 hari
*ok exam jangan lupa! kasi highligt skit
Cuti Semester ☞ 9 Mei - 3 Julai 2011

So, tu ja kot yang penting...untuk pengetahuan lebih lanjut, tengok kat student portal la yer...


p/s : aku bukan keja operater uitm 
aku juga bukan pengarah uitm
malang lagi aku bukan naib censelar uitm
aku hanya bakal naib canselor kat mna² U je
*bakal naib cansoler









Thanks for reading :)







Older Post . Newer Post






//oh darling by Plug in Stereo