Moshi Moshi Talks


Graduated from UiTM (2010-2014)
Now working in Penang
| Twitter |
| Instagram : @nana_moshi |

Instagram
Tabung Moshi Moshi!


welcome daishu
Monday, November 22, 2010 | 2 suka Moshi Moshi |

ATOK!
jemput² sila la masuk!
jangan malu² yer
blog ni sentiasa terbuka untuk atok

ATOK!
 saya post entry ni 
khas untuk atok!
waahh...VVIP tu
saya nak sedia red carpet
tapi cari x jumpa
ada simpan dalam almari la kot
sori la ea..

ATOK!
ni je mampu saya sedia kan
nak minum wat air sendiri tw..
tapi saya lupa beli gula
xyah pakai gula la
atok kan dah tua
nanti kena diabetis plak
haaa
saya yang susah
kena jaga atok nanti
hehe

ATOK!
wat la macam umah sendiri yer
jangan malu² ea
nak apa² cakap je kat saya
saya sentiasa ada utk atok
TAW!

hehe amacam ATOK!
stail x?
hehe
saya kan cucu yang rajin
so komen la ea
kalau x stail : mintak ampun yer
kalau stail : TQ atuk ku sayang!
sayang atok sangat!
weeee

ATOK!
jengok² la saya slalu yer
akhir kata

"selamat datang atuk daishu"






Thanks for reading :)







Older Post . Newer Post






//oh darling by Plug in Stereo