Moshi Moshi Talks


Graduated from UiTM (2010-2014)
Now working in Penang
| Twitter |
| Instagram : @nana_moshi |

Instagram
Tabung Moshi Moshi!


zafirah tajudin
Thursday, December 2, 2010 | 8 suka Moshi Moshi |
nak nyanyi sat
tutup tlinga siap siap ok!

♪♫♪♫♪♫
english version
"hepi besday to you
hepi besday to you
hepi besday hepi besday
hepi besday to you "

malay version
"selamat hari jadi
selamat hari jadi
selamat hari jadi zafirah
selamat hari jadi "

♪♫♪♫♪♫


weee...ira ! !
baru nak 19 tahun..
ish ish ish
lambat betol la

amik la kek ni, hijau lagi..nak balik tak?..tak balik aku makan sowang sowang heee

¯`°¤.¸.¤ ¯`°¤.¸.¤ ¸¸.•*´¯`v´¯`*•.¸¸ ¸¸.•*´¯`v´¯`*•.¸¸

yang kiri cik ira yang kanan cik moshi version budak skolah
*muka tak mandi pagi lagi p jalan jalan satu skolah time cuti

yang merah cik ira yang hijau cik moshi version dalam kelas
*gambar ni kami mandi ok!

yang kiri cik ira yang kanan cik moshi version KRS
*kami smart kan ! kan kan kan

yang kanan cik moshi yang kiri cik ira version atas pelamin
*mode nak kawin(spek ilang dah)

yang kanan cik moshi yang kiri cik ira version melawat skolah
*ni last pic aku amik ngn cik ira =((

Hahaha besday cik ira ni knapa gambar aku mesti ada ha?? Saja je aku nak tumpang glamour kan..tak malu tol cik moshi ni kan kan kan..biar la aku pon nak tumpang gak..aku sayang gila besday girl ni..budak ni dah la baik. pandai lak tu..ira kau bijak lah ! !..bila aku nak bijak macam kau ha?? bagi tips skit. comey pon comey..heee masak ? pandai gak..bole je..bertuah sapa dapat budak ni..single mingle lagi nih ..haha sori terpomot hg plak ira...=P

Dia ni teman baik aku masa kat skolah menengah dulu..satu dorm dari form 1 sampai form 3..pnah sekelas time form 2 ngan form 5..huhu dia ni memang baik..anak sulong dari 4 beradik suma perempuan..sebab tu senang nak g umah dia ni..tak dak lelaki..hehe aku wat biodata lak kat entry ni..lama tak jumpa hang la..kapan mau ketemu ni haa?..rindu sihh..aik aku dah ngaku aku rindu hg la ira...kui33 

Disebabkan kredit aku 0.00 sen, nak send mesej nak wish besday pon tak leh..tapi aku try gak..just tulis "selamat ari lahir" haha msj besday paling pendek aku pnah antar kat orang tanpa ucap slamat apa apa..sekarang dengan kredit yang sengkek aku wish kat sini la ea..dengan rasminya~~


"hepi besday ira..moga panjang umur n murah rezeki"
*dialog yang sma dari skolah dok announce time besday
dari : nana ngn jat
(jat pon nak tumpang glamour kat sini hehe)





Thanks for reading :)







Older Post . Newer Post






//oh darling by Plug in Stereo