Moshi Moshi Talks


Graduated from UiTM (2010-2014)
Now working in Penang
| Twitter |
| Instagram : @nana_moshi |

Instagram
Tabung Moshi Moshi!


Beras
Sunday, December 6, 2015 | 0 suka Moshi Moshi |

Assalamualaikum



Tengah Cik Moshi beli barang baru-baru ni, sebelah Cik Moshi ada sorang mak cik ni dengan anak dia. Diorang punya skrip lebih kurang macam ni lah.

Anak : Mak, nak amik beras apa?
Mak  : Nak beli beras ka? Tak payah la beras kat umah ada sekampit lagi tu.
Anak : Cukup ka? nanti tahun depan nak makan apa?
Mak  : Cukup aihh. Tahun depan nuhh nak beli barang sekolah lagi.

Cik Moshi yang kat sebelah ni tak tahan nak gelak, baguih sungguh adik ni. Pikir sampai ke tahun depan. Takut tahun depan tak cukup makan dia.




Thanks for reading :)







Older Post . Newer Post






//oh darling by Plug in Stereo