Moshi Moshi Talks


Graduated from UiTM (2010-2014)
Now working in Penang
| Twitter |
| Instagram : @nana_moshi |

Instagram
Tabung Moshi Moshi!


korean version melayuan? tolong ah geli geleman ok
Monday, May 2, 2011 | 12 suka Moshi Moshi |




Isu rasanya dah ramai kot orang tahu...first cik moshi tengok gambar diorang..ya Ampun!. tolong la lelaki kat Malaysia ni..tak dak stail sendiri dah ka dok tiru orang luar je....kalau lagi hensem tak pa gak..ni makin tengok makin bertambah dosa aku dok mengutuk diorang nih..heee tak tau la..






Aku tahu la perempuan kat Malaysia ni ramai gila peminat korea..maybe sebab kehenseman dah keputihan diorang kot...jangan cakap yang gelap tu tak hensem..hitam tu menawan kan?...kan kan kan...tapi tak kan tarik perhatian peminat korea ni dengan tubuhkan group macam ginih..hadoiii p cari idea lain boleh dak? nak termuntah ungu aku...




Dah tiru stail macam korea..pakai baju tak tutup depan pastu nama pon nak wat bagi sama...berlungguk gi la nama lain...aku rasa kat FB tu dah berjuta orang dok mengutuk group nih...lebih-lebih lagi geng pompuan yang menggilai korea...hahaha cian diorang kan.....>.<







sumpah nak termuntah!!
buweekk buweekkkkk!!!
nasib bek aku tak makan chiken chop tadi
kalau tak rugi duit aku
haha




ya tuhan ku
melayu la ginih
napa apa la sorang-sorang ni?
leman?ali?abu?

Image

kononnya kawai la sangat tu..jambu hoii jambu!!!




Tu baru yang jantan..bukan yg pompuan dia lagi..lagi macam harem!...huduh wei...tak comei langsung laki tayang perut pompuan tayang kaki...baguih la orang melayu lani...






Gula gula??ohoo sweet nya!..
buweekkk buwekkkk
muntah muntah!!
lagi berita lanjut pasal gula-gula ni tengok la kat berita harian


sapa suka group ni sila klik like di sini atau di sini (gula-gula)

dan


semoga moga moga moga dan semoga moga nya mereka maju dalam industri mizik negara Malaysia tercinta nih! aminnnnn






Thanks for reading :)







Older Post . Newer Post






//oh darling by Plug in Stereo