Moshi Moshi Talks


Graduated from UiTM (2010-2014)
Now working in Penang
| Twitter |
| Instagram : @nana_moshi |

Instagram
Tabung Moshi Moshi!


Macam nak lari dari sini sekarang ja
Monday, April 25, 2011 | 2 suka Moshi Moshi |


Tepat pukul 12 tengah hari tadi selesai sudah final paper untuk regression analysis
So dengan rasminya 3 subjek megira aku sudah abis!
 tinggal CTU yang macam sejarah tu and Research Method yang paling aku lemah
tapi malas nak pikir 2 benda tu
dalam kepala aku lepas exam tadi

1. nak gi makan nasi air kat depan UiTM
2. Nak kemas buku !!



******************************************


Cerita Semalam

Semalam ingat nak post entri
tapi tiap kali nak on9 je tak leh
nampak sangat soh aku study regression ja kan
tapi x tak pa
paper hari ni agak ok..
setelah kerja sederhana keras a.k.a lembut
tapi bukan lembek
(^^,)






Nescafe tak tinggai nohhhh
sebab takut ngantuk
kali ni betul-betul aku minum untuk stduy




********************************

Cerita hari ni

Habis ja paper aku g kuar makan nasi air
nak aku boleh wat tu tak la sangat
ada gak 2 3 soalan yang tak betoi
yala mustahil la kan nak dapat 100 per 100 kan
kan kan kan??
ish orang tanya ni.
jawab la ya


lepas sampai ja blik aku terus nak kemas buku
rancangnya nak kemas buku ja
tapi terkemas abis beg-beg
secara tak sengaja
hal ini menunjukkan
SAYA SEMANGAT NAK BALIK!

selesai kemas baru teringat
ala...lupa nak snap
pastu tinggal yang ni jala

|
|
|
\/



yang tak abis kemas tu kawan cik moshi punya
yang cik moshi dah siap abis kemas dah
nampak tak bawah katil tu??
tak????

memang la tak dah dok bawah katil
apala....haha
buku dah 2 kotak..
tu tak masuk beg baju lagi..
barang-barang lagi
hadoiyai...nak lari dari sini pon susah
 k nak sleep
hee
daaaa

love u all
^^


Thanks for reading :)







Older Post . Newer Post






//oh darling by Plug in Stereo