Moshi Moshi Talks


Graduated from UiTM (2010-2014)
Now working in Penang
| Twitter |
| Instagram : @nana_moshi |

Instagram
Tabung Moshi Moshi!


Kehebatan minum Nescafe...
Thursday, April 21, 2011 | 2 suka Moshi Moshi |


Tiap hari saya minum NESCAFE ...

Hari-hari saya minum NESCAFE ...

Pada setiap hari NESCAFE  dimakan diminum oleh saya...

Setiap hari juga, saya menghabiskan duit untuk membeli NESCAFE ...

kenapa saya minum NESCAFE ???


****************************************************************************


Saya minum NESCAFE kerana.......

NESCAFE dapat menghilangkan mengantuk apabila saya nak study...

apabila mengantuk saya hilang...saya mempunyai kekuatan untuk membuka luas mata saya..

apabila mata saya terbuka dengan luas..saya nampak ada laptop depan mata saya....

apabila saya nampak laptop depan mata saya....

saya akan check line internet laju atau tak...

apabila line internet laju...

SAYA ONLINE




So kesimpulan kat sini 
apabila saya minum NESCAFE  = SAYA ONLINE 
apabila saya minum NESCAFE  not equal SAYA STUDY



sekian terima kasih NESCAFE, anda HEBAT

p/s : soalan : ada keburukan tak minum nescafe banyak-banyak ni???





Thanks for reading :)







Older Post . Newer Post






//oh darling by Plug in Stereo