Moshi Moshi Talks


Graduated from UiTM (2010-2014)
Now working in Penang
| Twitter |
| Instagram : @nana_moshi |

Instagram
Tabung Moshi Moshi!


Segmen Awiekashi Studio's : Jikalau Aku Sorg Boy/Gurl...
Saturday, August 20, 2011 | 9 suka Moshi Moshi |




segemen ni dianjurkan oleh AwieKashi..ni first time dia wat segmen, so jom support awie jom!!..klik banner untuk sesiapa yang berminat...sebelum 21.08.2011, 9 mlm


JIKA AKU SEORANG LELAKI

Yang pertama sekali op kos la nama aku bukan moshi, tak stail la nama moshi moshi ni..mungkin nama aku Ahmad Qarizzar..hahaha kenapa nama ni??....hanya sesetengah je yang tahu...mungkin.....


yang kedua. jika aku seorang lelaki aku tidak perlu menutup rambutku..haha aurat ku semakin berkurang...then boleh wat stail rambut macam artis korea tuh!..(eh karang orang kata jambu plak) tak kesah la janji stail!...mungkin....

suka tengok dia senyum! siap lesung pipit! comel gitu!...(alamak terserlah keperempuanan ku)


yang ketiga, aku dapat puasa penuh di bulan ramadhan..fuhh alangkah indahnya jika tak perlu ganti-ganti puasa...tak perlu melahirkan anak..takut dengar orang cerita.. dan aku dapat pergi solat jumaat yang aku tak pernah pergi tu...apa rasa ea???

yang keempat, kalau aku seorang lelaki kompem aku akan suka bola..lepak ngan member kat kedai mamak pastu boleh balik umah tengah-tengah malam.....mungkin...

yang kelima..nak cari awek kiut-kiut je..macam........blogger yang nama moshi tu..haaaa padan kan ngan heo young seng kat atas tu..hahaha wahhhh bagai pinang dibelah empat puluh empat kan..mungkin




yang ke enam....kalau aku seorang lelaki, aku tak mau kawin empat !

ok sekian!

AwieKashi, cepat baca..hehehe







Thanks for reading :)







Older Post . Newer Post






//oh darling by Plug in Stereo