Moshi Moshi Talks


Graduated from UiTM (2010-2014)
Now working in Penang
| Twitter |
| Instagram : @nana_moshi |

Instagram
Tabung Moshi Moshi!


benci ke jeles..kalau jeles cakap jer
Thursday, August 18, 2011 | 18 suka Moshi Moshi |


CERITA SATU
di muka buku : girl > cayang, i lap u lah
                       boy > yer, i pon lap u sangat


di hati yang membaca : eeeeyerkk! benci aku. nak sayang-sayang pon tak perlu la nak expose sangat


di sebalik hati yang membaca : errmm...tak da ke orang nak post kat wall aku macam tu..





CERITA 2
di muka buku : tiap 5 minit tukar gambar profile


di hati yang melihat : ish! benci aku. serabut home aku..asyik-asyik muka ni je..ingat cantik sangat la tu


di sebalik hati yang melihat : kenapa la aku tak cantik macam dia, boleh tukar DP selalu tanpa perlu edit buang jerawat..huk huk =(






CERITA 3
di muka buku : i benci u!
                       (lepas 5 minit).......u, i mintak maap yer..i syg u gilewwww 
                       (lepas 5 minit 59 saat) u! kita putus! tak nak tengok muka u, hidung u, termasuk bayang-bayang u serta selipar jepun u!


di hati yang melihat : ish! benci aku nengok!..kejap gaduh kejap baik..macam nak bagitau satu dunia je


di sebalik hati yang melihat : hurmm sweet nyer diowang ni......huk huk huk






CERITA 4
di BLOG : harini dapat kuar ngan my hubby..dia bagi I bunga tahi ayam BESARR PUNYERR....beruntung I dapat U.....


di hati yang membaca : eeeyuuwww! benci aku...tiap post dok cita pasal laki dia jer..macam dia sorang ada laki


disebalik hati yang membaca : hurmm..kenapa la laki aku tak bagi aku bunga tahi ayam..nak jugak!..you..I nak bunga tahi ayam..please~~~


sapa kata bunga tahi ayam tak cantik??

p/s : sifat benci mesti ada dalam diri setiap manusia, tapi bila pikir balik, dari mana datangnya perasaan benci tu..ia sebenarnya disebabkan perasaan iri hati serta hasutan iblis...so pikir sebelum membenci orang lain.
sekali kita benci kat orang, 10 orang benci kat kita balik...yer ke?? >.<




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!
Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?..







Thanks for reading :)







Older Post . Newer Post






//oh darling by Plug in Stereo