Moshi Moshi Talks


Graduated from UiTM (2010-2014)
Now working in Penang
| Twitter |
| Instagram : @nana_moshi |

Instagram
Tabung Moshi Moshi!


[S.U.N.Y.I]
Tuesday, October 18, 2011 | 2 suka Moshi Moshi |




Baru aku perasan..dah lama gila aku tak update blog ni...dah berhabuk gila!




Nampak sangat aku orang yang buzy kan...hahaha (padahal malas) >.<




Memang aku malas pon....malas nak taip, malas nak pikir malas segala-galanya!......






content post kali ni :


1. hari ni kelas batal ! sehari tak dak kelas! terbaik!.....

2. esok nak kena wat kuiz mandarin..10 soalan 10 minit??.satu soalan seminit ja??...merangkak aku esok

3. hari jumaat ni ada kelas ganti ITS410 ngan ITS472 ! ! ! ! cuti yang hampeh!
4. nanti kat stadium ada jom heboh!..........(abis duit aku pas ni)

5. duit tak masuk lagi....makan kena catu lagi pasni.........(tapi malam ni dapat makan burger tengah malam! hampa ada??)

6. aku semakin hari semakin malas!


SEKIAN


ringkas dan padat kan





Thanks for reading :)







Older Post . Newer Post






//oh darling by Plug in Stereo