Moshi Moshi Talks


Graduated from UiTM (2010-2014)
Now working in Penang
| Twitter |
| Instagram : @nana_moshi |

Instagram
Tabung Moshi Moshi!


hari terbuka PLKN..
Friday, January 30, 2009 | 2 suka Moshi Moshi |
22 januari 2009,,PLKN sintok UUM wat hari terbuka untuk kumpulan 1/siri6 2009...aku la 2..awal2 pagi aku dh bangun..solat subuh then makan..pastu kitaorng suma kena bersiap untuk persediaan sempena hari terbuka tersebut...
lepas siap pakai buju celoreng..kitaorng berkumpul ikut company masing2..ada ALPHA,BRAVO,CHARLIE N DELTA..aku cmpany Alpha..gagah berani..hehehe..tp aku bkumpul ikut group kawad.aku masok ptunjukan kawad untuk hari terbuka 2...bez..walaupun sampai muka aku burn..aku tetap cekal kan hati aku untuk masok gk,,hahahaha..

lepas petunjukan kawad..ada petujukan ada petunjukan TTS..maksud nye bkn TIDOR TEMPAT SENDIRI tapi tempur tanpa senjata,hehehe..

then..ada lak pentunjukan senam seni..hehehe kat PLKN pun ada menari nari gk taw,,hahaha...

abis semua petunjukan semua waris leh g amik makanan..ehmm..sedap..mkan bihun goreng je..hahaha..made in PLKN je..ahaks...
lepas 2 ada petunjukan tali tinggi.ada flying foks ngn repelling..suma owng dpt tgk..ada gk owng leh try..ada 2 owng pak cik 2 nk wt..dasyat tol..x pa diaowng brani 2..hehehe..
bendera alpha 2~~~

abis suma 2..suma pelawat leh g tengok pameran n msok dewan untuk sesi berdialog dengan komenden..lepas 2 bleh la makan tengah ari,,,huhuhuhu..akhir nya dpt makan jugak kan..lapar ni..
abis suma aktiviti 2..boleh la blek umah masing2..aktiviti 2 abis dalam pukul 2 la..ada yang balik naik bas..ada yang balik dengan family msing2..then aku aku pon smpai la umah,,2 je la nk cita kat sni..hehehe...PERHATIAN~~khidmat negara!!!!!!!!!!


Thanks for reading :)







Older Post . Newer Post






//oh darling by Plug in Stereo